Trzeci kwartał roku to złoty okres dla Pinteresta
Trzeci kwartał 2020 roku to dla Pinteresta bardzo dobry czas. Wzrosło nie tylko tempo rozwoju aplikacji. Serwis zyskał aż 26 milionów nowych użytkowników, a to z kolei przełożyło się na dużo większy przychód.
Obecnie Pinterest to aż 442 miliony korzystających z aplikacji. Eksperci twierdzą, że taki stan rzeczy wynika z faktu, że wiele osób zaczęło traktować serwis już nie tylko jako miejsce do poszukiwania inspiracji, ale również jako wirtualny sklep. Wzrost liczby użytkowników oznacza większe zainteresowanie serwisem reklamodawców, a przez to większe przychody. Do wzrostu popularności Pinteresta przyczyniła się też akcja #StopHateForProfit. W jej wyniku wielu reklamodawców zrezygnowało z komunikacji w dużych serwisach społecznościowych, jak Facebook. Niewiadomo jak długo utrzyma się ten trend. Jednak pewne jest to, że trzeci kwartał roku dla Pinteresta był bardzo dobrym okresem.
Największy okres popularności Pinteresta jeszcze nadejdzie. Mają oni bardzo dobre pozycjonowanie w wyszukiwarce.