Jakie korzyści wynikają z używania wersji demo sklepu internetowego?
Własny sklep internetowy to rozwiązanie, z którego decyduje się skorzystać coraz więcej osób. Całą masę produktów można z powodzeniem sprzedawać w sieci, zyskując jeszcze większą rzeszę odbiorców, aniżeli ma to miejsce w przypadku stacjonarnie działającej sprzedaży. Istnieje jednak wiele rodzajów witryn, proponujących różne rozwiązania. Skąd wiadomo, że właśnie to konkretne rozwiązanie jest odpowiednie do naszych potrzeb? W takim wypadku warto przetestować sklep internetowy, a można to zrobić, korzystając z wersji demo. Jak działa taki produkt i jakie są z niego korzyści?
Czym jest sklep internetowy w wersji demo?
Sklep internetowy w wersji demo to nic innego, jak sklep z wszystkimi jego możliwościami, które można przetestować i przekonać się, czy faktycznie odpowiadają naszym potrzebom, zanim jeszcze trafi on do fazy produkcyjnej. Rozbudowany system pozwala dostosować całość w taki sposób, aby spełniała wszystkie wymogi. Wiadomo wszak, że każdy właściciel firmy może mieć inne wymagania co do funkcjonalności takiego narzędzia, a przecież pełni ono bardzo ważne zadanie, jeśli chodzi o płynność sprzedaży i jakość świadczonych usług. W związku z tym trzeba podejść do tego tematu bardzo profesjonalnie.
Bez względu na to, czy mamy już dokładnie sprecyzowany układ witryny, czy też chcemy skorzystać z jednego z dostępnych szablonów, to zarówno w jednym, jak i drugim przypadku dobrze jest przetestować, czy wybrany model faktycznie sprawdzi się właśnie w naszej firmie. W wersji demo można bez przeszkód wprowadzić aktualne ustawienia, dostawców, towary, cenniki usługi i bez ingerencji w aktualną sprzedaż, sprawdzać, czy dane rozwiązanie, jest na pewno praktyczne i odpowiednie dla nas.
Korzyści z wersji próbnej
Przede wszystkim wersja demo sklepu internetowego Idosell jest darmowa – https://www.idosell.com/pl/demo/zamowienie-dostepu-do-demo/ . Zatem z przetestowaniem idealnych ustawień sklepu nie wiążą się żadne koszty. Rejestracja w systemie nie jest jednoznaczna z koniecznością wykupienia usługi. Wszystkie zmiany, wprowadzone bazy produktów, ceny, ustawienia nie mają wpływu na aktualne dane w obecnym sklepie. Co więcej, po końcu okresu testowego, całość informacji jest kasowana, zatem mowa tutaj o bardzo bezpiecznym rozwiązaniu.
Wersja demo to możliwość udoskonalenia całej ścieżki zamówienia. Sprawdzimy krok po kroku płynność procesu, zautomatyzujemy wiele czynności, jak choćby komunikacja wysyłana do klienta. Wdrożone i przetestowane w ten sposób pomysły, pozwolą zaoszczędzić sporo czasu, a w konsekwencji sprawią, że sami odbiorcy będą lepiej oceniać nasze usługi.
Sprawdzenie produktu, zanim faktycznie będzie on wykorzystywany w wersji produkcyjnej to ogromna wartość. W tym kontekście nie można nie wspomnieć o możliwościach deweloperskich, dzięki czemu stopień ingerencji w ostateczny sklep internetowy jest bardzo duży. Ciekawym rozwiązaniem dla właścicieli już istniejących witryn, jest używanie wersji demo, jako takiej przestrzeni eksperymentalnej.
Miejsca, gdzie przetestować można nowe pomysły, czy mechanizmy bez konieczności ingerowania w aktualnie używaną stronę. Co więcej, możliwa jest też integracja w taki sposób, aby w późniejszym czasie przenieść te wypracowane rozwiązanie do fazy produkcyjnej. Jak widać, demo sklepu internetowego, to narzędzie, które przynosi realne korzyści, więc warto zwrócić na nie uwagę.